-
Indywidualnie dopasowane rozwiązanie
Możliwość zoptymalizowanego pod kątem obciążeń dopasowania do zmian geometrii przekroju.
-
Łatwe użycie
Wydajna obsługa dopasowana do warunków budowy dzięki standardowym elementom modułowym.
-
Bezpieczeństwo
Modułowe pomosty robocze i dojścia do wszystkich obszarów wykonywania robót za pośrednictwem kompatybilnych systemów rusztowań.
Dane techniczne
Wózek nawisowy przenosi obciążenie świeżej mieszanki betonowej na konstrukcję podporową i transportuje deskowanie z jednej sekcji betonowania na drugą. Rozwiązanie deskowań bazuje na elementach dźwigarowego deskowania ściennego VARIO, co umożliwia dopasowywanie do zmieniającego się przekroju skrzynkowego ustroju nośnego.
- Sekcje betonowania o ciężarze do 270 t przy zastosowaniu standardowym z dwiema ramami głównymi
- Sekcje betonowania o długości do 5,75 m
- Maksymalne możliwości dopasowania do nachylenia ustroju nośnego w kierunku poprzecznym i podłużnym
- Możliwość zastosowania na łukach
- Zoptymalizowany ciężar dzięki maksymalnemu wykorzystaniu wytrzymałości materiału
- Precyzyjne wymiary betonowanych przekrojów dzięki możliwości samodzielnego wyregulowania za pomocą zintegrowanej hydrauliki
- Wszystkie moduły można wykorzystać ponownie bez dodatkowej obróbki
Wózek nawisowy VBC w akcji
-
Wózek nawisowy VBC
Dwujezdniowy most na Dunajcu w formie ustroju skrzynkowego na obwodnicy Nowego Targu w ciągu drogi DK47. Zastosowanie wózka nawisowego PERI VBC umożliwiło przekroczenie rzeki bez ingerencji w podłoże. Użycie wózka nawisowego z hydraulicznym systemem przejazdu i automatycznego rozdeskowania umożliwiło tygodniowy cykl betonowania. -
Główną trudnością przy tym projekcie była niesymetryczna długość sprężanych poprzecznie, użebrowanych wsporników estakady, które wykazywały zmienną szerokość na długości mostu. Rozwiązanie wózka nawisowego VARIOKIT spełniło wszystkie wymagania projektu.
-
Podczas budowy mostu autostradowego w pobliżu Tarnowa, dzięki łatwemu w obsłudze rozwiązaniu mechanicznemu ekipa wykonawcza osiągnęła 4–5-dniowe cykle realizacji robót. Jednocześnie spełniono wymogi dopuszczające bardzo małą tolerancję w zakresie zmiennego przekroju mostu.
-
Kompatybilność wózka nawisowego z rusztowaniem modułowym PERI UP umożliwia tworzenie modułowych pomostów roboczych i dojść do wszystkich obszarów wykonywania robót w ramach jednego, kompleksowego rozwiązania projektowego PERI. Minimalnym nakładem pracy ekipa wykonawcza może za pomocą prostych elementów łączących połączyć rusztowanie modułowe ze standardowymi elementami konstrukcyjnymi VARIOKIT.
Pomożemy Ci to zrealizować.
Pomożemy Ci to zrealizować.