Wiadukt drogowy WD-1 w miejscowości Tłuszcz

Budownictwo infrastrukturalne

Rozwój przemysłu i rozbudowa infrastruktury idą ze sobą w parze. Obiekty infrastrukturalne robią nie tylko wrażenie pod względem wizualnym, lecz każdego dnia uzasadniają swoją funkcjonalność. Pomagają ludziom i towarom pokonywać przeszkody, stwarzając nowe drogi i możliwości.

Budowa obiektu MGP-3, droga ekspresowa S1, Obwodnica Oświęcimia Wsparcie PERI na budowie. Od lewej: Daniel Paliwoda (BUDIMEX), Jacek Łyczbiński (PERI Polska) Grzegorz Gancarz (PERI Polska)
Budowa obiektu MGP-3, droga ekspresowa S1, Obwodnica Oświęcimia Wsparcie PERI na budowie. Od lewej: Daniel Paliwoda (BUDIMEX), Jacek Łyczbiński (PERI Polska) Grzegorz Gancarz (PERI Polska)
Daniel Paliwoda (pierwszy od lewej)
Zastępca Kierownika kontraktu | BUDIMEX
Obwodnica Oświęcimia
Znajdujemy się na budowie obiektu MGP-3 realizowanego w ramach kontraktu budowa obwodnicy Oświęcimia. Obiekt realizowany jest metoda nawisową z wykorzystywaniem trawelerów PERI VBC. Urządzenia te pozwalają na sprawną realizacje robot w określonych cyklach oraz zgodnie z harmonogramem prac. Na obiekcie pracują 4 tego typu urządzenia. Pozwalają one na realizacje robót w trudno dostępnym terenie m.in. nad przeszkodami takimi jak rzeki. Dzięki współpracy i zaangażowaniu stron oraz wsparciu ekspertów PERI wszystkie problemy techniczne były rozwiązywane na bieżąco.

Budownictwo infrastrukturalne

Przykłady zrealizowanych projektów
DTŚ, Wiadukt W21 nad linią kolejową, Zabrze
Konstrukcja modularna wież PERI VST umożliwia transport segmentów w całości.
Wiadukt drogowy WD-1 w miejscowości Tłuszcz
ES-14 w ciągu trasy S6, Budowa Obwodnicy Metropolii Trójmiejskiej Zadanie 1: Chwaszczyno – Żukowo
Usprawnienie połączenia komunikacyjnego pomiędzy wyspami Uznam i Wolin w Świnoujściu – budowa tunelu pod Świną.
Budowa nowej trasy z Wrocławia w kierunku Sudetów, znacznie poprawi transport drogowy do Jeleniej i Kamiennej Góry.
Wiadukt kolejowy Al. 29 Listopada, Kraków
Mosty kolejowe nad korytem rzek Skawa i Stryszówka
Budowa mostu na rzece Białka w km 9+785,00, w ciągu drogi powiatowej nr 1642k Groń - Trybsz - Niedzica w km 2+131,50 w miejscowości Trybsz
Most przez rzekę Odrę w ciągu obwodnicy
miasta Kędzierzyn Koźle
Budowa drogi ekspresowej S11 Koszalin - Zegrze Pomorskie
Estakady Katowickie w ciągu DK11
Wiadukt WA 19 w ciągu AOW 8
Południowa Obwodnica Warszawy, Ursynów
Budowa kładki pieszo-rowerowej przez Wisłę (fot. Cezary Małecki).
Przęsła mostowe o przekroju skrzynkowym formowano przy pomocy elementów systemowych VARIO GT 24 oraz MULTIFLEX.
DE S8 przy węźle Konotopa
MS-39 w ciągu trasy S6, odcinek Bożepole Wielkie -Luzino 7+910.42 km
Po zakończeniu budowy wieża „Warsaw Spire“ będzie miała wysokość 220 m i będzie najwyższym biurowcem w Warszawie. Z wieżą sąsiadują dwa biurowce o wysokości 55 m.
Zadaszenie stanowiska do nasuwu podłużnego gwarantuje komfort pracy niezależnie od pory roku
Most nurtowy M-4 przez Wisłę, o długości 808 m i konstrukcji ciągłej typu extradosed, został wykonany w technologii przejazdu dźwigara dołem.
Budowa Drogi Ekspresowej S-7 Kraków - Rabka-Zdrój. Obiekt nr 6, 7, 8.
Most MS-3 w ciągu drogi krajowej DK 16, Obwodnica Ostródy
W ramach budowy północno-wschodniej obwodnicy Chrzanowa powstał wiadukt łukowy nad ulicą Trzebińską.
Obiekt mostowy MA-18, A18 - odc. IV, Golnice
Budowa kompleksu Muzeum Wojska Polskiego wraz z infrastrukturą techniczną i tunelem
Autostradowa Obwodnica Wrocławia
Systemowe pomosty robocze pozwalające na bezpieczną budowę mostu metodą nasuwania podłużnego. Fot. Wojciech Dziedzic
A1, Stryków - Tuszyn
Widok wózka w fazie rozdeskowania.
Tunel drogowy pod Martwą Wisłą
Most Rędziński
Zastosowanie systemu PROKIT jako bariery zabezpieczeń bocznych to przykład stosowania wysokich standardów bezpieczeństwa na budowach.
Do wykonania wysokich ścian użyto systemu TRIO.
Obiekt MS 15 w całej okazałości z podwieszonym deskowaniem PERI VARIO przygotowany do wykonania betonowania płyty pomostu.
Bridge over the Dunajec, Tarnow, Poland - With some supplementary system components, the VARIOKIT engineering construction kit can also be used for the balanced cantilever construction method.
Trasa S8 – Węzeł Powązkowska i Węzeł Modlińska
Przebudowa Dworca Zachodniego, Warszawa
DK7 Kalsk - Miłomłyn
Kładka dla pieszych nad torami SKM i Drogą Gdyńską w Gdyni
Kompletne deskowanie przęsła o rozpiętości ponad 40,0 m jest otwierane w zależności od geometrii ustawienia siłownikami hydraulicznymi
w ciągu 4 do 8 godzin.
MS 19 na obwodnicy S61, Łomża rz. Narew
Przestrzenny wzór „drzewa” na przyczółkach i podporach pośrednich został zrealizowany jednym zestawem deskowania przy trzykrotnej rotacji.
Wiadukt WA 17 w ciągu AOW 8
VBC - to wózek nawisowy PERI VARIOKIT do betonowania wspornikowego.
Budowa drogi ekspresowej S3 odcinek Legnica - Lubawka. Zadanie IV Kamienna Góra - Granica Państwa.
Urządzenie nawisowe PERI VBC w początkowej fazie realizacji.
Nawis MD119 Zakopianka DK47
Budowa Kładki pieszo-rowerowa przez Wartę w miejscowości Owińska pod Poznaniem.
Przebudowa ciągów komunikacyjnych DK 31 - rozbudowa skrzyżowania ul. Floriana Krygiera z ul. Granitową z odcinkiem drogi w kierunku autostrady A6.
Specjalny wariant deskowania VARIO skraca czas pracy rusztowań na budowie
Optymalne podparcie mostu MS6 kratownicami PERI HD nad nurtem rzeki Drwęcy, Droga-S7 Odcinek Miłomłyn-Olsztynek, Ostróda
Zdjęcie: Bezpieczne i wydajne formowanie pylonów mostu na Wiśle MD7 w ciągu Trasy Nowohuckiej