You are on PERI's international website. Click here to switch to PERI USA. Click here to view all PERI websites.

Kładka dla pieszych nad torami SKM i Drogą Gdyńską w Gdyni

Opis projektu

Lokalizacja: Gdynia, Polska

  • Kładka pieszo-rowerowa o długości 140 m i szer. 6 m
  • Kratowa konstrukcja stalowa pięcioprzęsłowa zakończona z jednej strony ślimakiem wjazdowym o konstrukcji monolitycznej
  • Podpory i przyczółki konstrukcji monolitycznej

Wymagania

  • Bezpieczne wykonanie podpór i rampy wjazdowej
  • Szybkie tempo wykonania robót żelbetowych
  • Zastosowanie rusztowania podwieszanego do kładki w celu wykonania prac wykończeniowych

Klient

GOTOWSKI – BUDOWNICTWO KOMUNIKACYJNE I PRZEMYSŁOWE

Korzyści dla klienta

  • Dotrzymanie założonego harmonogramu robót
  • Szybki montaż i demontaż deskowań przy intensywnym ruchu kolejowym w najbliższym otoczeniu
  • Wykonanie prac zgodnie z wymaganiami technologicznymi Projektanta
  • Pewność dostaw wymaganego potencjału deskowań i rusztowań na budowę
  • Montaż rusztowania podwieszonego przez wyspecjalizowane ekipy montażowe PERI
Grzegorz Pietrzak
Inżynier Budowy

Dla PERI nie było rozwiązań niemożliwych: od deskowania podpór i pochylni żelbetowej (ślimaka), przez rusztowania do montażu konstrukcji stalowej, aż po rusztowania podwieszane nad czynną drogą

Rozwiązanie PERI

  • System TRIO dzięki swej uniwersalności pozwolił sprawnie wykonać przyczółek oraz podpory pośrednie kładki ulokowane pomiędzy czynnymi torami kolejowymi Szybkiej Kolei Miejskiej
  • Wieże ST-100 wraz z deskowaniem MULTIFLEX stanowiły idealną podbudowę pod oczepy podpór pośrednich oraz pod ślimak wjazdowy kładki
  • Rusztowanie PERI UP Rosett doskonale uzupełniło systemy szalunkowe w trakcie prowadzenia prac zbrojarskich oraz betonowych
  • Elastyczność i uniwersalność systemu PERI UP Rosett zagwarantowała szybki wykonanie i bezpieczne użytkowanie rusztowania podwieszonego do konstrukcji stalowej kładki na etapie jej wykańczania