You are on PERI's international website. Click here to switch to PERI USA. Click here to view all PERI websites.

Trasa S8 – Węzeł Powązkowska i Węzeł Modlińska

Opis projektu

Lokalizacja: Warszawa, Polska

  • Realizacja wykonywana w ciągu trasy S8 przy moście gen Stefana Grota-Roweckiego
  • 8 obiektów wykonywanych 2 etapowo w pierwszej kolejności nitka na Wrocław w drugiej na Białystok
  • Najdłuższy z obiektów 110 m
  • Obiekty inżynierskie z płytą żelbetową lub belkami T, jeden z obiektów wykonywany jako podwieszany z uwagi na ochronę Łachy Potockiej   

Wymagania

  • Zastosowanie tymczasowych zabezpieczeń bocznych na podporach i ustrojach
  • Podparcia ustrojów z belek prefabrykowanych typu T umożliwiające łatwe odciążenie podpór
  • Bezpieczne wykonanie zarówno podpór jak i ustrojów nośnych
  • Wykonanie kładki 9TA jako podwieszonej na kratownicach

Klient

G&M Sp z o.o.

Korzyści dla klienta

  • Mały ciężar elementów składowych wież stosowanych do ustrojów nośnych
  • Łatwość i oszczędność czasu montażu wież podporowych ustrojów nośnych
  • Bezpieczeństwo wykonywania prac w każdych warunkach atmosferycznych
  • Wykonanie prac zgodnie z wymaganiami technologicznymi Projektanta
  • Pewność dostaw wymaganego potencjału deskowań i rusztowań na budowę
Arkadiusz Lizik
Kierownik Robót

Ze względu na wielkość zadania potrzebowaliśmy sprawnego dostawcy deskowań i rusztowań firma PERI spełniła nasze oczekiwania zapewniając profesjonalną obsługę w każdym z aspektów naszej budowy. Wybór PERI na dostawcę systemów deskowaniowych pozwolił nam na budowie na przyspieszenie czasu realizacji inwestycji ze względu na zastosowane systemy jak i sprawną logistykę a także wsparcie techniczne 

Rozwiązanie PERI

  • Podparcie za pomocą tarczy HD200 umożliwiło łatwe odciążenie podpór HD200 za pomocą stóp odciążających po wykonaniu płyty ustroju
  • Zastosowane głowice przegubowe MKK na podporach i wieżach MULTIPROP zapewniły precyzyjna rektyfikację przy łukach ustroju nośnego
  • System tymczasowych zabezpieczeń bocznych PROKIT EP 110 zintegrowany z deskowaniami ściennymi i rusztowaniami podporowymi ułatwiającymi wykonywanie robót.
  • System VARIOKIT zapewnił wykonanie kładki 9TA jako podwieszonej na kratownicach