Kompletne deskowanie przęsła o rozpiętości ponad 40,0 m jest otwierane w zależności od geometrii ustawienia siłownikami hydraulicznymi
w ciągu 4 do 8 godzin.

Estakada ET-1 i MD-4
Wrocław, Polska

  • Obiekty w trasie Wschodniej Obwodnicy Wrocławia łącznika Aglomeracyjnego A4-S8
  • Estakada ET-1 o długości 614 m a most MD-4 o długości 532 m
  • Trasa przebiega nad wodą, terenami zalewowymi, polderami i rozlewiskami Oławy i Odry czyli nad słabymi gruntami uniemożliwiającymi zastosowanie stacjonarnego podparcia
  • Wykonano przy użyciu kroczącego urządzenia formującego - dźwigara przejezdnego PERI
  • Dźwigar PERI jako kompletne rozwiązanie deskowania przęsła o rozpiętości 40 m
  • Cały ośmiokilometrowy odcinek budowany był w latach 2009-2013

 

 

SKANSKA S.A.

 

 

Lokalizacja
Kategoria
Budownictwo infrastrukturalne
Uczestnicy projektu
Klient: SKANSKA S.A.

Budowa

Zdjęcia z fazy realizacji

Opis projektu

Marcin Sęk
Marcin Sęk
Marcin Sęk
Inżynier Budowy
Urządzenie formujące, które nazwaliśmy „Red Dragon” pozwoliło nam zachować założony, napięty harmonogram. Współpraca z PERI przy budowie estakad na terenach zalewowych pozwoliła na zachowanie bezpieczeństwa i uniknięcie dodatkowych kosztów, związanych z posadowieniem bezpośrednim rusztowań stacjonarnych.

Rozwiązania PERI

Pracujesz nad podobnym projektem?

Pomożemy Ci go zrealizować.

Kompletne deskowanie przęsła o rozpiętości ponad 40,0 m jest otwierane w zależności od geometrii ustawienia siłownikami hydraulicznymi
w ciągu 4 do 8 godzin.
Kompletne deskowanie przęsła o rozpiętości ponad 40,0 m jest otwierane w zależności od geometrii ustawienia siłownikami hydraulicznymi
w ciągu 4 do 8 godzin.